środa, 28 stycznia 2015

      Zostałam obdarzona zamiłowaniem do malarstwa i umiejętnością wnikliwej obserwacji. Na moich impresjonistycznych płótnach staram się ukazać piękno chwili i drobiazgowo zapisać refleksy migocącego światła. Inspiruje mnie otaczający świat, a proces malowania jest radosną podróżą w poszukiwaniu jedności i harmonii. Pragnę, by moja sztuka budziła u odbiorców pozytywne uczucia. Wybrałam szpachlę jako idealne narzędzie do tworzenia obrazów olejnych. Dzięki tej technice, malarstwo moje emanuje czystością kolorów i szczerą radością życia. Obraz jest dla mnie paletą barw, na której swobodnie łączę kolory nie zaniedbując rysunku. Każdy element kompozycji traktuję z należytą uwagą. Wiele cennych wskazówek znalazłam w „Traktacie o malarstwie” Leonarda da Vinci. Malarstwo jest dla mnie jak muzyka; ma swoje tony, barwy, akcenty i nastrój.



_______________________________________________________________________________



_______________________________________________________________________________

 

Obraz olejny „Między Amalfi a Positano”

 

© Copyright Barbara Jaśkiewicz, „Między Amalfi a Positano, farba olejna na płótnie lnianym (szpachla), 
wymiary 60x70 cm 

 


  "Impresjonistyczny pejzaż przedstawiający Wybrzeże Amalfijskie, utrzymany jest w tonacjach błękitów. Koloryt ten oddaje atmosferę miejsca, gdzie monumentalne góry schodzą bezpośrednio do morza. Pierwszy plan wypełniają delikatne gałązki drzewa oliwnego z dojrzałymi owocami. Po prawej stronie dominuje postać młodej kobiety wpatrzonej w nadmorskie miasteczko Positano. Całość obrazu namalowana jest szpachlą, uderza czystość kolorytu skąpanego w południowym słońcu i świeżość nie zmącona jakąkolwiek rozterką malarki".

 

©  Barbara Jaśkiewicz, „Między Amalfi a Positano, farba olejna na płótnie lnianym (szpachla),   fragment



©  Barbara Jaśkiewicz, „Między Amalfi a Positano, farba olejna na płótnie lnianym (szpachla),  fragment



 

©  Barbara Jaśkiewicz, „Między Amalfi a Positano, farba olejna na płótnie lnianym (szpachla),  fragment

 

 

________________________________________________________________________________________________

  

KONTAKT

 


 Copyright © Barbara Jaśkiewicz-Socewicz 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz